در نهمين نشست روابط عمومي نهادها و ادارات استان يزد به میزبانی شهرداری یزد :تأكيد بر اصل صداقت در ارائه اخبار

در نهمين نشست آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي نهادها و ادارات استان يزد كه با ميزباني شهرداري يزد در محل فرهنگسراي شهرداري برگزار شد بر رعايت اصل صداقت در ارائه اخبار تأكيد گرديد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد مهندس سيد علي اكبر ميروكيلي در نهمين نشست آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي نهادها و ادارات استان با تأكيد بر ضرورت رعايت صداقت در ارائه اخبار خاطرنشان كرد: هر چيزي كه در جهت خلاف رضايتمندي مردم باشد بايد كنار گذاشته شود.

شهردار يزد در اين نشست آموزشي با بيان اينكه يك مدير بايد عمل گرا و با جامعترين باورها باشد، اخلاق، منش و رفتار مدير روابط عمومي را در برقراري ارتباط بسيار مؤثر دانست.

وي با بر شمردن تقواي الهي و اطاعت از خداوند، شايستگي و توانايي، تسلط بر هواي نفس، توكل برخدا، انصاف، وفاي به عهد و پيمان، دورانديشي و شرح صدر به عنوان ويژگيهاي مديران از ديدگاه اميرمؤمنان حضرت علي (ع) اظهار داشت: كه يك مدير بايد در راه بندگي خدا گام بردارد.

گفتني است در اين نشست آموزشي همچنين حجت الاسلام و المسلمين سبحانيان نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران، سيد عبدالمجيد قائم محمدي رئيس روابط عمومي استانداري و مشاور استاندار و دكتر افشاني از اساتيد دانشگاه نيز به ايراد سخن پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا